i dont feel goooood...



aa, okej. jag är nt på bättre humör.. men måste skriva av mig,
så dt får bli bloggen.. dock fungerar nt den andra.
Jag vet nt vart ja ska börja, hittar nt orden att få försöka förklara,
mitt liv går upp & ner.Ena stunden mår jag bäst,andra stunden mår ja sämst..
Jag försöker le,men dt går nt längre, det enda jag får fram är ett falsk leeende.
Det är så mycket jag saknar i mitt liv.. det är väl de som tynger mig,& så mkt mer.
Jag orkar nt göra ngt längre, jag vill bara krypa in i ett litet  hörn & få sitta där tills allt är över..
det är så mkt känslor som finns inuti mig, & snart orkar ja nt hålla dom inne längre..det gör så jävla ont.
jag har förlorat en underbar vän..han betydde verkligen för mig,men ngt hände mellan oss. & idag snackar vi nt ens.. Det gör så jävla ont när ja tänker tillbaka på tiden då det va "vi" så jävla mkt minnen med dig gubben,& så jävla mkt vi planerade för framtiden. Vart tog vi vägen? elr.. vart tog du vägen.. jag står frtf här & väntar på dig, men du kmr aldrig tillbaka t mig..du lever ditt nu, & jag lever mitt.Och du verkar ju vara lycklig. & det är huvudsaken för mig..Jag ska nt hindra dig att låta dig få gå din egna väg,men jag hoppas verkligen du kan låta mig få följa med.. för stigen jag går på nu, är ranglig & snart faller ja. & då vet jag att du tar imot mig..Jag behöver dig,det finns bara två som förstår mig, " du & hanna" .. dt finns många som kan försöka förstå,men ni kmr aldrig känna mina sår..
jag önskar jag kunde få skriva mitt egna livskapitel..men tyvärr är dt inte så lätt..
Vill & måste lämna all skit bakom mig nu, vill flytta härifrån & börja om. & jag känner o vet att jag måste göra det snart, innan jag rasar helt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0