tvär bra!



HEJJ BLOGGEN!. kom hem för en stundsen, sovde hos hanna igår. är tvär trött, orkar igentligen nt blogga,men känns nästan som ett måste :d drog iallfall t hanna igår efter skolan, va hemnma hos henne en stund & chilla sen ner till kungsmässa, träffade zandra där. & ngr andra randoms! sen kom sebastian♥   & efter ett tag kom coffebajb!va på stationen en stund sen drog vi & beställde biobiljetter, filmen hetta typ farsan tror ja {h} fan kunglig!bara att slutet sög kuk.. men men! efter att ha sett på bion drog coffe t varberg & sebastian t gbg.
så jag & hanna kicka donken en snabbis, & sen hem t henne låg vaken en stund & chilla film.
& idag vaknade man ÅTTA då..  utav att hanna har tagit allt täcke(6) så ligger  vaken i nästan tre timmar, & sen tvingar man coffe ringa & väcka hanna, så när hon vaknat flyger hon på mig som ett jävla offer & döödar mig!
:/ lite jobbigt att hanna är starkare än mig, (y) iallfall så drog vi t centralen  & mötte upp coffe & sebbe, sen hem t hanna & kolla film! & sen drog ja hem, så nu sitter jag här & lyssnar på jason derulo in my head! ;')
& orkar verkligen nt göra nått! doffe ville dock träffa mig, men orkar fan nt! sorry gubben :(
&  nu orkar nt ja skriva mer :(



puss♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0