... the say



Tjooossan!
min dag har varit otroligt störd:((
Först kmr man till skolan, märker att hanna nt är där.. tvär drygt :/
sen gott folk! när man ska gå till sitt skåp för att hämta sina böcker, vet ni vad som händer då??
NÄÄÄ! dåå har ngn fitta vridit om hela låset, snurrat det 74837 varv,, så jag står där & förösker få upp dt, men lyckas nt, så sen kmr halva skolan ställer sig runt mig & försöker hjälpa. men ingen lyckas :(
såå fick fetaste flippet!
sen är det dags för hk! hehe..
vi bakade (h) woohoo jag e grymmmaaast på det! eller vad säger ni ;d
va tvär duktig den första halvtimman, innan den lilla djävulen i jessiqa börjar krypa fram..
Så semlan jessiqa har bakat vill hon nt ha! så när hon ser johan får hon en underbar ide!.. hon smyger fram & säger, : johan?, johan kollar upp! jessiqa trycker upp semlan i johans ansikte! HAHAHAHAHAHAHA.
sen blev dt krig :( jessiqa fick börja springa & lyckades komma undan! (6) för stunden..
när jag kommer in i köket igen trycker johan upp mat i hela anisktet på :( ..
inte okej..
sen får jag reda på att skolan vill polisanmäla adde! HAHAHAHAHAHAAHAAHHAHAHA FYFAN :(
VA KUL! HAAAAHHAAHAHHAHAHAHAHA!.. stackars unge..
& sen börjar nån random smsa mig & säga att han e min framtida man osv.. hallÅ?:( dt är bara jag som säger så fast fru ofc ;)
blablablabal...
hejdå!
:Djag e cool på att avsluta (H

Kommentarer
Postat av: EMMA

öööööh vf vill dom polisanmäla adde? :O

2010-02-10 @ 18:18:37
URL: http://emmaliljeflod.blogg.se/
Postat av: Anonym

ditt jävla särbarn:O

jag gör dt för att jag nt vill skriva allt på bloggen här?

för min mamma läser den.

efterbliven på riktgit.

säg ditt nakmn ist, anonymafitta

2010-02-10 @ 20:39:19
Postat av: Anonym

OJ :o FÖRLÅT!

2010-02-10 @ 21:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0