shut up and sleep with me

BLÄÄHÄÄÄÄÄ!
godmorgon darlings!
det snöar kuken ute! :oo
asså vi har serriöst en meter snö..
& jag som skulle träffat sebeastian idag,(y)
det ska ligga snö fram t april!!
men så mkt snö som vi har nu känns dt aldrig som om att snön kommer gå bort!,
jag fyller lix år i april! :oo jag vill fan nt ha snö då,
ja kommer ihåg förra året när jag fyllde år, dt va fan tvär varmt då!
För jag skulle hem t jimmy samma dag ja fyllde år, hadde fan på mig linne & shit då.!
dock vet jag nt hur shorts stavas med aa.
detta kan ju bara suga ngt.
idag är dt lörda, & eftersom det är turk mkt snö så blir dr välll att sitta inne  idag, kmr inte ut! :((
ursch & bajs !
nu ska ja .. ee.. köra regndansen!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0