mår nt bra..

fetaste konvikationen!



'_ KingOfRice säger (20:30):

vart kommer du ifrån?


jessiqaolsson. säger (20:30):

sverige?:o

'_ KingOfRice säger (20:31):

föräldrar ?

- jessiqaolsson. säger (20:31):

vad tror du ?(A)

'_ KingOfRice säger (20:31):

inte vet jag ? xd

- jessiqaolsson. säger (20:31):

vadå? tror du ja e blatte (a)

det har jar inte ens sagt , gumman lilla

- jessiqaolsson. säger (20:32):

men vrf undrar du då vart dom kmr ifrån :*

'_ KingOfRice säger (20:33):

för att jag är hans vän och undrar(a)

- jessiqaolsson. säger (20:34):

mhe ofta?

jag e nt jessiqa, utan ja e kungen(a)

_ KingOfRice säger (20:35):

jo jessiqa , mina vänner frågar nästan varje dag vart du kommer ifrån ! (L)

- jessiqaolsson. säger (20:35):

vadå?:o

vilka?känner ja dig ;oo

'_ KingOfRice säger (20:37):

mina vänner frågar(a)

- jessiqaolsson. säger (20:37):

vadå? jag fattar nt,:o

KingOfRice säger (20:37):

det va inget -.-

- jessiqaolsson. säger (20:38):

men jo!:o

känner jag dina vänner vad heter dom!(a)
eller , alla vet ju vem ja e (a)

_ KingOfRice säger (20:38):

klart

'_ KingOfRice säger (20:40):

men svara nu på min fråga ?:)(L)

jessiqaolsson. säger (20:42):

svensk

'_ KingOfRice säger (20:42):

seriöst nu ?:o

'_ KingOfRice säger (20:42):

okej(y)

jessiqaolsson. säger (20:42):

vadådå?

'_ KingOfRice säger (20:43):

vet inte:)



HAHAHAHAHHA SÅ EFTERBLIVEN :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0