i want summer

tjoosan hoppas! Hade en lektion idag! :o så grymt onödigt att ens gå till skolan.. -.-
tyvärr är våran skola så fattig att vi nt har råd att fixa vikarie! så idag blev dt en lektion för lilla mig :D men vafan,jag överlever ;')grymt mkt snö har dt kommit inatt! en halv meter typ! :o har precis beställt smink! (a) som alltid! :)) blev en mascara,concealer, brun blosher, &foundation! . så får väl det på ons-tor ! fett drygt.har inget smink lix! men sktisamma. Har redan planer för helgen gott folk! :d ska vara med frida. Dom flesta vet väl vem frida är?. he he he.. så dt blir nic3, saknar henne grymt mkt! ;o tror jag åker till henne denna gånge.

nu ska jag kolla film, jag menar : dt finns inget annat att göra här! shoo fadderrullan! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0