fixar ja inte frillan blir det keps på sne(8)



ursäkta bilden! ;)
Vaknade av att sebastian ringde mig klockan 12 imorse :( Sen ligger dt typ 15 sms & väntar på mig, 4 utav dom va från tisell,så gick upp sen ut & möta henne & sen hem igen, vi gjorde nt så jätte mkt, blev att vi tog lite egopic ;) & chilla tv,sen drog hon hem!.. Hon är varit efterlängtad!!(L) längtar redan t nästa gång vi ses gmn..Idag är det söndag,& jag känner nt alls för att gå till skolan imoN! är så grymt jävla skol trött..Har 1 år kvar på denna fucking väröbackaskolan! (6) sen ta ledigt ett år från gymnasiettttt..:D chill på dt!! Iallfall..för varje dag som går vill ja bara ha mer & mer sommar, kollar på gamla bilder från sommaren 2009! helt crazy! ;o då kan man snacka om att man va brun!. Vill slänga på mig kort kjol & linne & bara dra t stranden..fyfan va underbart det skulle vart! Men nu är ju snön iallfall på väg att gå bort, & gott är väll det!?Ska faktiskt dra in t stan ngn dag & börja handla lite t sommaren :D
väntar dock på min klänning jag beställde för tvär längesen!:o har inte fått den än!? så hoppas på att den kommer snart,, nää nu ska ja tvinga pappa beställa mer kläder t mig ;)
puss på rumpan !


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jessiqa det är ingen skola imon : )

2010-02-28 @ 16:45:31
URL: http://svaahnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

FAN VA BRA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-02-28 @ 17:28:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0