bilden...(y)



Hejj bloggen! :d eller nej nej.. vi börjar om :)
Tjjjaaabba bloggen, elr nej.. såhär säger vi! shoobre vad händer yaou,peace bree!
sj sitter jag i sängen & lyssnar på down. skulle igentligen dratt ut men fuck that!
JAG HOPPAS verkligen att det har slutat snöa nu! för ja vill lix träffa sebbe imon! :(
ursch jag hatar snöö just nu! VI HAR EN METER HÄR! 
skitsamma! ni lider endå inte med mig! :( er jävla offer.
elr är det ngn som e ett offer just nu så är det ju jag! skitsamma.
jag tkr synd om mig sj!

pluuussss jag har ingen att skriva :D


Kommentarer
Postat av: foki

hejhej du gumman, jag ska ge dig nåra tips så att din blogg blir populär

du använder ganska hårda ord som era jävla offer?

det är inte så bra att du skriver dte för du kan bli kallad bitch och sånt,

2010-02-21 @ 20:12:20
URL: http://fokis.se
Postat av: sanna barrsäter

hej. jätte fin blogg! Jag såg "hannah & jessiqa ya00. oseriöst :$" på youtube. Ha-ha hel sköna.. :-)

2010-02-21 @ 20:33:37
URL: http://sannabarrsater.blogg.se/
Postat av: doffe

haha det är jag som är offret här:P

2010-02-22 @ 00:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0