baby girl(8)

Hejj bloggen! vet nt riktigt vart jag slutade blogga sist, men skitsamma.jag tror dt va där efter fullisshiten. Just nu sitter jag i gbg! & lyssnar på K.B kärlek dödar, & tänker på *********! Igår va det den 6 februari, & jag tror nog alla har glömt av vad det datumet betyder för mig. Det skulle vart 11 månader med mig & jimmysyerngård. Den enda som kom ihåg dt va mamma.Men ska jag vara ärlig mot er alla, så har jag släppt han nu! att vänta på han är som att vänta på att jorden ska gå under.Och varför vänta på något som nt kmr hända?, vrf vänta på någon som ger mig falska förhoppningar?.. precis som vetenskapsmännen gör, om att jorden ska gå under 1012.. BULLSHIT..Och sen orkar jag nt med små kids som leker runt heller. Men nu när jag har väntat på han så jävla länge som jag har gjort, så är det gott att glömma han.Jag menar, hanvisar ju nt sitt intresse, så vrf ska jag då visa mitt?Har försökt såå länge, men han vill ju nt! Men vafan! livet går vidare :D


Kommentarer
Postat av: Mathias

Du är ju finast i min väärld <3

2010-04-06 @ 12:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0