wihooo! jag är kär lalala

Sitter o lyssnar på när alexander sjunger vet inte hur många gånger ja spelat om det.. men det över 20 gånger tror ja?.. så ska spela in  med honom snart! det kommer bli grymt, han bor i varberg med, o jag som älskar killar som kan sjunga o spela instrument,! hm är detta ödet?;) haha sjoja bara.. kanske drar till han redan imorn? Har ju lovat er mer videoinlägg när ja sjunger! så varför inte? får se om ja hinner.. är ju i göteborg nu? aja det återstå att se. ni fattar inte hur super duper glad jag är! äntligen hittat en kille som faktiskt sjunger o inte rappar! Me hör av mig mer imorn om hur det blir!

Kommentarer
Postat av: Elin

Kul!:D

2010-08-22 @ 00:14:13
URL: http://fashionbyelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0