vaknade nyss



Godmorgon,Vaknade för en stundsen,ligger i sängen o sjunger! är sjukt trött.. o jag vill bara lägga mig o å somna om igen!:(.. idag vet ja inte riktgit vad som händer om ja ska vara ärlig? patrik kanske kommer hit efter han slutat skolan klockan 4,men  får se hur det blir.. ska iallfall lägga upp videoinlägg, gäller att vara tålamodig!?..
o sen ska ja städa rummet,
duscha, ta en ansiktsmask,raka benen osv osv..Och idag kommer ja byta sängkläder, allt ska gå från "sommartäcke" till duntäcke! ligger o fryser så grymt mycket just nu.. buhuhu blir bara kallare & kallare..

 

 

 


Kommentarer
Postat av: frida

asså jessiqa, jag hatar att tjata på folk, men jag är i starkt behov av min piercing just nu, för jag svalde ännu en kula igår, och har extremt få kvar.. behöver den snarast, ta med den och hör av dig NÄSTA gång du är i Bua, okej? <3

2010-08-31 @ 17:57:57
URL: http://friidaajohanssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0