frågestunden avslutad!

    1. vart köpte du dina linser?:)
       svar: på en butik inne i varberg som heter partaj,men det finns även att beställa hem via internet är du intreserad så är det bara att fråga om sidan;)

    2. har du löshår?

    hur lång är du?

    har du kille? isåfall vad heter han?

    hur ser han ut ?

    kan du göra mer videoinlägg?

    vad använder du för smink?

    skulle du kunna göra hårvideo?

       
         svar: nej jag har inte löshår! tyvärr har ja plattatsönder mitt hår så det har gått av jätte
                  mycket, innan va det MYCKET längre! MEN nu börjar det nog växa ut igen tror ja, efter ja
                  börjat "sköta det bättre med värmeskydd inna ja plattar det!"
                  Hm.. ja va tvungen att mäta mig:D haha ja e 167!
                 
                  Nej ja har inte pojkvän, men det finns kanske någon ja gillar;)
  
                   Han ja gillar är blond/brunett, eller hm.. kanske ja gillar två?;)
 
                    Ja självklart skulle igentligen lagt upp ett idag men youtube vill inte sammarbeta med  
                    mig.. men det kommer! 
 
                    Ja använder, en brunkräm som heter "bisque ivory" grymt bra! skyddar huden mot
                    finner & annan skit man inte ska ha;) sen på det använder ja "bronzing powder från
                    h&m !, o vanlig eyeliner från isadora & sen maybelline mascara! & även ibland rouge,
                    ingen speciell faktiskt!:) men det är den vanliga dagssminkningen!:) 
      
                    haha,hmm hårvideo? njae, det vet ja faktiskt inte riktigt om ja kan, ska absolut tänka 
                    på det, men ja gör inte för mycket speciellt men, men visst!;)

                    Varför skriver du hahahaha, och sen skriver du att du inte kan skratta på morgonen? :D
            
                    svar: haha okej för er andra läsare som inte riktgit fattar så skrev ja med denna tös
                             imorse,;)  haha jadu.. när du skrev det så kunde ja inte riktgit hålla mig för
                             skratt!:D
 
                     vacker tjej, hur sminkar du dig dagligen? vilket smink?

                     svar: tack så mycket!:) jadu, beskrivningen har du nog redan läst, men som sagt det är
                              vanliga smikningen,
                      varför har du så snyggt hår? 
     
                     
svar: haha jadu, kanske för ja tatt hand om det så bra? dock slutade ja med det, men har börjat
                              nu igen, kul att du gillar de:) men har ju lovat att göra en hår video! så du får la kolla den o
                              se om det blir lika snyggt på dig!:D
 
                       
hur får du dina ögon fransar så långa & vackra?..

hur tycker du en kille ska vara`?..

har sätt att du längtar till hösten/vintern vad tycker du är så speciellt med det?:)
hade varit kul att veta, eftersom ja själv gillar december så mycket..!

svar: jag smörjer in ögonfransrna! innan ja lägger mig, det ger dom den näring dom behöver o du sliter inte ut dom, alltså växer dom, inte mycket men dom växer, sen använder ja bra mascara!
hur ja tycker en kille ska vara?hm.. snäll,omtänksam,ha personlighet,humor o lätt att umgås med,
muskler är inte för fel;) & inte långa killar heller, men det har nt jätte stor betydelse varken muskler eller längd, det blir bara en bonus! det första ja kollar på hos en kille är klädstilen o håret,sen kommer nog ögonen o ofc personligheten!:D
´kul att du med gillar vintern, hmm ja vet inte vad det är kanske, för man får gå i sina stora goa varma jackor? o när den första snön faller ner! mm lööve it!

hur länge har du bloggat?:)
& varför bloggar du?

svar: Jag har bloggat sen 2009 augusti men slutade & började, tog massa bloggpaouser osv:D

om du va tvungen att åka till en öde ö & fick ta med dig en person o en sak hemmifrån! vad skulle du då välja & vem?

svar: haha gud hatar sånna frågor:(! men förstår att de måste vara ngn ja känner & något ja har hemma?..jag vet inte riktgit, kanske skulle tatt med mig patrik!:D haha:$ & en kniv om en kannibal kommer (stavas)? eller datan?.. så ja skulle kunna blogga!? eller min mobil;) så ja kan be ngn komma & hämta oss? eller min plattång:o!`gud nej.. va tänker ja med, eller finns det elutag i djungeln? hm..

hur lång är du och hur mkt väger du?
svar: vad ja väger vet ja faktiskt inte, bryr mig inte heller om ja ska vara ärlig, jag e smal o det räker för mig att veta, jag är 1,67!

Varför har den morderna filosofi-rörelsen sjunkit så lågt den senaste tiden? Har du några tips om bra nu-tida filosofer? - Finner knappt några själv.

svar: förstod knappt frågan, va tvungen att fråga mamii, men nej det gör ja tyvärr inte!

hur gammal är du?
var bor du?
varför började du blogga?
kram (:

svar: jag är 15, bor i varberg kommer fårn göteborg,  jag vet inte riktgit, det va la för ett årsen ja fick reda på att "kissie,dessie, & paows bloggar ens fanns, så ja läste dom o tyckte de verkade skit kul att få skriva av sig o att veta att personer läste de! så tror de gick till så!;)

vart kommer du ifrån?
varför började du blogga?
hur många år är du?:)

svar: kommer från  göteborg! resten av frågorna finns ovanför!

söt blogg :) använder du löshår? Funderat på det länge, men känns jobbigt, haah.

svar: haha nej det gör ja inte:) ahah mja det är många som funderat över, o även inte trott mig utan vart tvungen att dra lite o känna för att se om ja ljuger eller inte;)

Är du svensk?
svar: till 1000% :D


Kommentarer
Postat av: I S A B E L L A

SV: Tack så mkt fina du!

Jätte fin blogg du me, verkligen(A)

2010-08-31 @ 20:57:10
URL: http://photobella.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad för näring ger du dina ögonfransar ? :D

2010-09-01 @ 15:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0