..

Hej igen!! Nu har man kommit hem efter en het dag.. Först åkte jag till bua träffade johannes,tim,& bögstefan! Sen drog vi in till donken..fyfan va tjock ja känner mig.. har bara ätit skräpmat i sommar känns det som, pizza hit pizza dit,kina mat hit kina mat dig,donken där donken här you namne it!;).. fattar inte hur det kan vara så jävla gott! & idag åt jag för mycket(a) men iallfall efter donken drog jag till bua igen för att dra hem till marcussöt! chillade där ett tag o drog sedan vidare till frillesås för att träffa rickard, & några utav hans randomkompisar! satt o snackade om allt o ingenting, livet,framtiden,vänner,kärlek osså.. va faktisk riktigt längesen ja träffade honom  själv.. Så det va kul! önska bara vi kunde träffats lite oftare,
Och vet ni hur ja lärde känna honom? lite kul faktisk.. han o 2 killar till räddade mig på en fest! ;) nice va?
haha ja va inte alkohol på giftad eller sånt, men ja va den ända tjejen på fetsen förutom en till som hade sin kille där. så kan ju säga att alla höll på med mig, kom inte ens till bilen när patrik skulle hämta mig..  så jävla irreterande jaja.. nog om det! :D & sen tog ja bussen hem igen,!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0