tänkte göra en hiss & diss!

Eftersom ja inte orkar sätta mig o göra en egen "hiss & diss" bild så får det bli så att ja tar en från google ist!
men det får funka för denna gången!;)

För bödasand! åh ja har aldrig haft så kul i hela mitt liv!, eller jo det har jag men ändå, jag är inte tjejen som gillar att campa,men fan alltså säger ja bara denna campingen hade allt! snygga killar! beachparty! afterbeach,krogar (wiho ja kom in varjekväll;)) laserdom & så´mkt mer att erbjuda, har fått för mycket nya vänner & alla jag har lärt känna är där varje år! så kan ju lova att vi drar dit nästa år med alltså.. åå jessiqa har kanske hittat sig ett ragg?;) hm.. haha,vem sa att distans inte kan fungera,? han är grymt snygg kan ja ju lova... kanske den snyggaste ja hållt på med:o? nu blir ni allt fundersamma va?:D jaja.. nog om det!

 Att det redan är aug! Vart fan tog sommaren vägen!? alltså den har bara snurrat förbi mig känns det som, snart blir dom gröna löven orange & sedan liggandes på marken, sen kommer frosten osv.. & sen är det redan jul! Jag har ångest för att skolan börjar nu, funderar på hur fan ja ska klarar av detta året eftersom jag hoppade av.. & jag har ångest för det är så mkt ja inte hunnit med i sommar som ja velat göra! nää ursch är det någon som känner som ja? att sommaren va tok på for kort detta året..

 

 


Kommentarer
Postat av: christoffer

jag har kännt det

2010-08-05 @ 00:22:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0