snabb uppdatering



Något ja verkligen funderar över... & detta går till folk som inte ens känner mig utan bara snackat med mig över internet eller sätt en bild på mig,eller bara gått förbi mig. varför kallar ni folk fjortisar,hora,slampa,eller slyna utan att ni ens känner oss? Idag kan inte en tjej få vara "snygg" Utan att behöva bli kallade något utav dessa orden, vill man ha en korta klänning för man tycker det är snyggare än alla andras långa klänningar så blir man kallad "slampa eller hora" för att undvika bli kallad detta ska man ha lång klänning, inget smink & inga höga klackskor, då är du typ " en i mängden" jag fattar inte grejen med det bara, va beror allt på? avendsjuka? eller bara har ett riktgit dåligt liv o måste ta ut sin sorg/ilska på andra männiksor igenom att vara elak?..vill man nu sminka sig snyggare än andra, klä sig i stil o fixa håret så hinner du inte visa dig innan man blir bemött av vissa ord.. dock har folk reedan fattat att ja inte tar åt mig så dom har nästan helt slutat säga det till mig, men ja menar alla andra som bemöts av sån skit dagligen? . själv faller ja för killens stil,hår ;) eller det är de första ja kollar på, sen kommer absolut insidan..


Kommentarer
Postat av: hanna

patetiska människor & sen säger dom det inte rak framför en också, bara om man har gått några meter ifrån, då vågar dom hålla på ;)

2010-08-21 @ 21:53:57
URL: http://hannasagman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0