nu får ja skärpa mig.

inte bra, det va ju detta vi skulle fixa!? att blogga mycket men nu när skolan precis börjat så har ja liksom inte haft tid för bloggen, träffat kompisar, kommit hem vart trött, vilat sig, dratt ut osv.. sen blir det sängen direkt!  men ja ska verkligen föröska ändra på detta! absolut.. Sitter i sängen o lyssna på kmp wiho! älskar hans låtar & hans röst!:o men fuck u girls, han är min:D .. Det blåser som in helvete ute o mitt parraflax flög iväg innan så jag sprang efter o föröska ta det o såg förmodligen ut som en jävla tönt, men dock ville inte det desamma så idag tog det slut, efter 2 år:((u).. min älskade rubert... han som skyddade mig när regnet öste ner,han som föröskte kämpa imot vinden för att ge mig lä.. han som alltid stod o väntade på mig när regnet inte gjorde det.. han som krigade för att hålla mig torr, han som alltid lovade mig att vara svart..aja.. Igår drog ja & en kompis ner o käkade pizza! gud så gott, sen träffade ja bolli, han kom o drog med mig ut på en liten runda, o sen tillbaka tillbaka till skolan när rasten va slut, & jag har gjort massor med videoinlägg i både vårrt & torrt! eller hur det stavas, & massa bilder!, det sjukaste ni kan tänka er:D så ja ska lägga upp det idag, eftersom ja inte kommer gå en meter till efter skolan!.. utan raka vägen hem! nu märker man verkligen att hösten är påväg, löven faller av,löven blir gula, det blåser grymt mycket,det blir kallare i luften &  tråkigare väder.. buhu:(men endå så har ja längtat, så mysigt på något sätt, Men nu ska ja dra å käka, uppdaterar mer sen,


Kommentarer
Postat av: AMANDA & HANNA

Hej, vill du vara med i vår veckansblogg? :) priset blir du inte besviken över! :D

2010-08-25 @ 20:03:53
URL: http://sistahsis.blogg.se/
Postat av: Christopher

Sv; Tack så mycket =)

2010-08-25 @ 20:15:11
URL: http://royaltie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0