lugg!




Hmm.. Funderar starkt på att klippa raklugg igen!men är jätte rädd för att ångra mig!:( kanske klipper mig senare ikväll.. får se vad mamii tycker,Behöver ju inte gå till någon frisör för ja e så duktig som kan klippa själv så!:D.. Men är livrädd för att ja inte ska passa i det, har ju dock haft det förr & tycker själv att ja e riktgit söt i det, Men kanske jobbigt ändå?.. när det blåser så mycket ute, få luggen i ögonen osv..? som sagt inget bestämt! utan får se vad ja gör, kanske klipper av mitt långa hår när ja endå håller på? varför inte till axlarnaa?.. Hmm.. nu fick ja mig allt en tankeställare? om ja ska klippa av mig håret o skaffa lugg,eller behålla det som det är redan nu?Åh jag måste berätta att det satt en räv innan på min altan! den verkar inte ens skgg, ja stod bara några centimeter ifrån den, tog både kort & filmade den, o den brydde sig inte, riktgit nice faktiskt, självklart kommer ja lägga upp videon, men gör det senare i veckan, kanske nu till helgen, är så mycket med skolan oså:/ Igår kunde ja tyvärr inte uppdatera för ja somnade runt 6-halv 7 & sov tills klockan va runt 9-halv 10 då efterblivna kimpa ringer & väcker mig -.- .. ♥så drog upp o käka sen gick ja o la mig igen!" riktigt skönt att få sova ut faktiskt.. Oh känner ni att det börjar bli kyligt i luften? tycker själv det är jätte mysigt:D ska snart börja handla in höst kläder, älskar hösten/vintern, visst gillar ja sommaren med, men det är verkligen något speciellt med hösten/vintern,.. & jag har också tänkt på att alla skaffar sig flick & pojkvän just nu:o absolut alla mina vänner! kan la inte mer än att säga grattis!:D   Hmm det va något mer ja skulle skriva men patrik smsade mig så han ja tappa det:(

kanske bäst det?.. aja ni får ha det bra tills vi hörs senare! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0