if u diss me, diss me. but dont come back and say u miss me !



Godmorgon!:D Ursch vilket tråkigit väder vi har!! regnar grymt mycket här i varberg, gör det de hos er med?.. jag vill ha vinter nu!! vi har ändå inget bra väder? det bara regnar.. o löven faller en efter en.. hatar hösten,/: men älskar därimot vintern, när första snön lägger sig som ett vitt täcker över stadens gator, wihhoo!:D På måndag börjar skolan! fyfan va jag inte vill detta alls:(.. Kommer klara av skolan i två veckor sen kommer ja inte orka mer,jag hoppas fan vi får bra scheman..? whatever, idag är det lördag, o jag vet inte vad ja ska göra! sista näst sista dagen innan skolan börjar, o alla ska in till stan o festa typ, men ja känner inte för att göra någor?:s fattar ingenting, innan va det alltid ja som drog ihop gänget, eller ah till en viss del.. & nu är det ja som backar undan? hm,aja..det beror la på att skolan börjar snart?Tänkte iallfall gå ut o ta en promenad nu, o koppla bort allt o alla en stund! & självklart kommer det upp fler videoinlägg idag:D!



Kommentarer
Postat av: frida

färgat håret mörkt igen ? (: <3

saknar dig, längesen vi sågs nu ! ;(

hur är de med dig annars, bra i skolan ?

(fan vilken morsa jag låter som..)

2010-08-24 @ 19:55:01
URL: http://friidaajohanssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0