finn 3 fel

DÅ KÖR VI IGÅNG TÄVLINGEN! tävlingen går ut på att du ska hitta tre saker som är fel på den ena bilden om man jämför med den andra, bilden som är underst är den vanliga bilden o på bilden ovanför finner du 3 fel! Vissa saker kan vara riktgit svåra att se.. så nu gäller det verkligen att ta fram förstoringsglaset, & det ända du behöver göra är att maila in svaret till mig på [email protected]
där du skriver ditt namn,(bloggadress om du har) & ålder o självklart vad som är fel på bilden!;)
& sen skriver du om du vill ha siimii eller inte! o om det nu är så att de inte skulle gå att maila in till mig kan du även skriva detta som en kommentar!

tävlingenslutar 21:00 ikväll!:d








Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan bara hitta ett xD

2010-08-02 @ 15:17:35
Postat av: Anonym

jag hitta bara två!;o;$

2010-08-02 @ 15:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0