!

Förlåt för dålig uppdatering..
men det känns så jävla tråkig att blogga nu när ja inte har kamera, för utan bilder o en blogg blir bloggen  brar tråkig, jag et själv hur det är, jag läser inte bloggar som inte har mycket bilder.. tycker den blir så tråkig då,
o sen har ja inte varit hemma någotting heller typ, i fredags drog ja direkt till frillesås o träffade rickard,alex,robin? robin,eriksson? o massa andra haha:( kan inte alla namn.. men men, sen va ja la hemma runt 12? o då gick ja o la mig direkt, igår drog ja också till frillesås, chillade med massa folk kollade film osv,sen drog på "förfest" osvosv sen hem! har ont i hela kroppen idag o ja orkar inte röra mig en meter! .. gash är sjukt trött o allting, nu börjar skolan imorn med:( en hel vecka tills det är helg, fyfan säger ja bara.. o nu måste ja börjar välja gymnasium med, oh jag har absolut ingen aning om vad ja ska gå!:o hur fan ska jag veta vad ja vill bli när ja e stor? jag är bara 15..
vet ni vad ni vill bli? har ni valt eller ska ni välja gymnasium? o vad går ni på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0