!



jag ska ladda upp bilderna! men håller på att föröska få tag på dom bara, har fått några stycken, men tycker inte det är ngn ide att ladda upp några nu & dom andra senare, utan vill slänga upp alla på en o samma gång!  Men jag skulle jätte gärna behöva ha hjälp med en ny design till min blogg, om ngn är intresserad finns ja att nå på [email protected] ! vore nice om ngn villig & kunnig där ute skulle kunna hjälpa mig!:)

ska även föröska hinna med liseberg i år med,gud va mycket ja ska göra innan skolan börjar.. fyfan säger ja bara, det är redan agu vart tog sommaren vägen? har nog aldrig varit med om att sommarlov gått såhär fort!

 


Kommentarer
Postat av: Linn

Hejsan,fin blogg.Haft en bra söndag?

Kram =)

2010-08-01 @ 18:25:53
URL: http://liinnsvanberg.blogg.se/
Postat av: elvira

Hejhej! Skulle gärna vilja men min dator var nyss på lagning, så photoshop är helt gone! Men ska installera igen senast 20 augusti så om du fortfarande vill ha då så kan du kommentera samma sak då! Kram <3

2010-08-01 @ 23:09:49
URL: http://elvirakindvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0