cambilder!

Du vet han som aldrig tröttnar på att titta på dig.
Du vet han som ofta talar om hur mycket du betyder för honom
Du vet han som håller sig till dig och inte flörtar med någon annan
Du vet han som skickar söta sms och ringer dig på kvällarna
Du vet han som föredrar att vara med dig framför allt
Du vet han som aldrig skulle vilja se dig ledsen,
det är han som förtjänar din kärlek ...





Bjuder på cambilderna! har precis sminkat mig.. ska bara fixa håret & sen ta på mig kläder,  vet fortfarande inte vad som händer, har fått erbjudande om att ja ska dra med till stan, dra till bua o festa där osv..men kul att sitta ute & bli blöt o äckliga när regnat snart kommer?.. nja inget för mig kanske.. mamii o papii ska upp till göteborg o aq ska på fest, det betyder alltså att jag är själv hemma IGEN.. & jag vet inte om ja har så stor lust till det? eftersom ja satt hemma själv igår.. & det spökar i mitt hus,eller är det jag som håller på att bli galen?.. buhu tror inte det? så nej tack! jag vill inte sitta hemma själv mitt i natten i min ensamhet o bara vänta på att något ska rasa,flytta sig eller något liknande mitt framför mig.. kanske drar med till göteborg?

 


Kommentarer
Postat av: Michelle

du är sjukt söt! Blev helt förtrollad av dina ögon! Kommer defentivt läsa din blogg ;)

2010-08-21 @ 21:52:18
URL: http://michelleback.devote.se
Postat av: mmerve

omg dina ögon ? :OO

shit va fina & du oxå!

haru linser ?

2010-08-22 @ 22:40:28
URL: http://mmerve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0