Bilder från öland!

Tänkte slänga upp lite bilder från när vi va på öland, två feta veckor! om ni vill campa så åker ni till öland! beachparty varje dag, afterbeach varje dag,krogen! stranden, finns grymt mycket snygga killar & tjejer! utomhuspool! dom har verkligen allting! snacka om att ha kul! ska dit nästa år med, tack vare vädret & allt underbart folk som gjorde mina dagar, o krogen ofc!;) haha..fatta att jag "hängde" där varje kväll/natt!




















nej jag har inte lösögon fransar!



Kommentarer
Postat av: Linn ♥

Fiin blogg :)



Kolla gärna min blogg och släng in en kommentar också det skulle vara sött :) ♥

2010-08-20 @ 19:34:33
URL: http://linnlundqvists.blogg.se/
Postat av: tim

sötnos

2010-08-20 @ 22:34:42
Postat av: Haaansssooon

Jag har också kört såna bilar på Gran Canaria, det är riktigt fett, fast där va sjukt mkt lera så man va helt lerig xD<3

2010-08-20 @ 22:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0