jag tar frågestunden idag istället!




a tar den idag istället för på söndag, hoppas alla som velat fråga ngt har gjort det nu, dock nt så många. men tar er nu endå;) men nästa frågestund, va lite mer " seriösa då"

 

 

Postat av: aaantonnn

Du e Sexig , ska vi knulla ? <3

svar: nej tack, :)  

Postat av: Mathias

Frågar samma som anton jag då :)

svar: mathias,jag hoppas du skojar med mig nu?:o

Postat av: Mathias
svar: ingen aning du:)
 hur många ja haft sex med?, den svarar ja nt ens på.
jag är 164 cm, & väger 43 tror ja,

Hur länge ska jag vara hos dig i Sommar?
Hur många har du haft sex med?
Hur lång är du och vad väger du? ;)

Postat av: dardan

har du syskon? för du heter llilsyrraN på bdb :D

svar: haha, nej men det finns ett "gäng" på bdb som heter br0shan,m0rshan osv.  & jag är lillsyrraN, därimot har ja två syskon, som dock är äldre än mig;)

Postat av: THN

När kommer du till Gbg nästa gång? :)
svar: jag vet nt:)

Postat av: Johaaan
vad är det pinsammaste du gjort??
svar: oj, dt finns massor jag har gjort:D men säger en sak då:) tro dt va när ja gick ut med prislappen som satt kvar på mitt linne :$ & träffade massa folk! fattade nt vrf alla skratta förräns en kille visade mig! HAHAHA..

Postat av: L
Vad är det mest romantiska en killa kan göra för dig =)? <3
svar:oj.. jag vet faktiskt nt riktigt, dt finns jätte mkt saker ju! men exp om jag har bråkat med min kille (om ja nu skulle haft dt) & han kommer hem t mig utan att jag vet om dt,eller kommer hem t mig, tar med mig ut & vi åker iväg ngn stans.
Postat av: Överbeskydaren

vad är det för nötter som ställer frågorna här?

svar: haha, hade varit kul att veta vem du va;)?
men jag har ingen aning vilka dt är!
Postat av: emil hur fick du för dig att börja blogga,
hur många bloggare har du om dagen?
svar: jag vet nt riktgit,tror dt va en period jag vill kunna skriva av mig ngnstans, & då fick ja för mig att göra en blogg& sen blev dt bara roligare & roligare när man såg att man fick mer läsare! dt är olika från dag t da. eftersom ja hoppar över att blogga vissa dagar & så. men runt 300 & ibland mindre & ibland mer.
Postat av: din framtida man

vad har du på dig nu?
har du kille?
Hur ska en kille vara mot dig?
varför är du så söt?
Hur många läsare har du?
kan du lägga ut mera bilder?
svar: haha:D framtida man?;)
just nu har ja på mig svarta leggins, rosa klänning, kofta,amrband,ring,vita ballerina skor,flätad lugg:)
nej just nu är jag singel;)
snäll, hård på utsidan men mjuk på insidan, ha humor, personligheten e grymt viktig! & bra klädstil:)
klart ja kan lägga ut mera bilder, ska föröska bättra på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0