WTF :oo



dagen ! ,
assa okej ?? min dag har verkligen gått åt helvet;OO

vaknade idag & min platttång sluta fungera !! (6)
wtf??(6)
jessiqa utan platthår :OO
noway ! dt är bara nt okej ...
men efter några slag i väggen så började den fungera igen :) hihi,
när jag har sminkat klart mig hör jag mamma ropa att min buss går om typ 5
min , så dt är PRECIS så jag hinner med den !,
sen när man kommer fram till skolan & ska gå in på lektion så tar min lärare mobilen
pgr att jag smsar :O
hallå ge fan i det !!!
så jag fick mig ett litet utbrott ,
sry för dt .
sen så ska jag gå in & anmäla en bild som abow-mannen @ bdb
lagt ut , då kommer en annan lärare & stänger av datan ( tydligen får man nt vara inne på bdb osv)
MEN HALLÅ JAG FRÅGADE JU OM JAG FICK !! (6)
senare på dagen så blir jag utsläng av min hemkunskaps lärare bara för jag sminkade mig på
lektionen, hallå vi gjorde ju inget endå lix ??.
så idag har jag nt haft något flyt alls.
suck ))
men annars har dt vart bra :))
time to take a shower soon. efter dt så ska jag ut & träffa ******* ;d





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0