we love it !

hej !, idag har vädret nt varit på topp om
man säger så..
jag som vill sola & bli brun ! ;O
men får väl bli solarium,
nyss när jag kom hem så hade mamma köpt
en jacka till mig , men dt va helt fel ferg så
vi ska lämna tillbaka den & köpa
en annan & denna gången ska JAG vara med
så dt blir rätt :))
tog skolfoto idah , ser helt ****** ut.
men nt på dt enskilda (stavning)
utan där är jag söt som vanlig,
imon kanske dt blir kba med hannaälskling,
tydligen fest ! ;) we like , men får se hur dt blir.
sen är dt nått j*v*a random som ringer på dolt
nummer hela tiden & vill tydligen träffa mig o ha sex
med. (efterbliven)
stay away from me ;)
men nu ska jag göra sallad till mig så vi får höras senare,
 puss puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0