godmorgon..



Godmorgon..
har studiedag ida, trode jag skulle få sova ut?
men dt kunde jag ju tydligen nt.
tänkte faktiskt berätta lite om hur min helg har vart,

I lördags fick ja ett snabbt msn medd av amanda ; KOM TILL BUA !
så jag åkte dit. dt va sjukt segt i början va nästan så ja ville dra hem,
men sen blev dt faktiskt riktigt kul!
va med marcus,linus,victor ah o massa andra vi va över allt & ingenstans :)
galet kul va dt  ifal.
sen så åkte jag till bua i söndags, gjorde nt så jätte mkt mer än att ja fick
sminka STEFAN  &sattt å snacka lite o kollade på dom som skateade.

sedan blev jessiqa nerbuttad i massa buskar av allt o alla.  nt okej.
ska till bua klockan 3-4 idag igen o möta upp victor vt nt riktigt vad vi ska göra.
sen klockan 7 kommer alla homies tillbaka ;D
så får väl vara med dom en stund med :)
men nu ska jag snartv äta & sen ska jag hoppa in i ducshen
så vi får höras av senare elr imon, beror på om jag hinner lägga upp något ikv.

men ha dt nu så bäst !
& tänkt på att ni kanske nt vt vad ni har förrän ni förlorar dt ..


Kommentarer
Postat av: Frida

SAAAAKNAR DIIIIIG,!!! <3

2009-10-07 @ 20:33:29
URL: http://friidaajohanssoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

fjoortisäckel

2009-10-13 @ 10:57:38
Postat av: Khoen

Know exacly what u mean "u dont really know whatu got untill its gone. så sant:D

2009-10-13 @ 13:51:26
URL: http://khoen.blogg.se/
Postat av: manlig

tjäna, bor i kullavik! du är go

2009-10-13 @ 15:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0