when love takes over



when love takes over...

hej kvällsbloggen, har blivit dålig uppdatering idag.
men har nt orkat! mkt bråk med vänner o så...
vt nt ens om jag vill fortsätta blogga längre,har ingen lust för dt!
kanske gör ett uppehåll nån månad tills allt har lugnat ner sig.
har nt riktigt bestämt mig än, får se hur jag gör! har ju precis börjat ta bloggen på allvar nu, o får ju bara mer & mera unika bevakar än så länge ifal. men som sagt får sova på saken..
sitter i soffan & har inget att skriva om!,
är ju lite tråkigt att jag ska behöva uttråka er bara för ja är dt! så ska hoppa in i duschen nu.

pussen på näsan♥


Kommentarer
Postat av: Sanin

Hej. älskar din nya disain <3. jag tycker också att du ska sova på saken det är bäst. för det finns ju både negativa och positiva saker med att fortsätta att blogga och att sluta. men jag tycker att du ska fortsätta för jag gillar din blogg mycket och jag tror många andra gör det också. du har gjort ett riktigt bra jobb hittills. det var allt jag ville säga men ha en fortsätt underbra dag puss så länge.



ps. vill du att jag ska fortsätta att kommentera eller ska jag bara läsa och vara tyst? svara på bdb :D Pusshej så länge <3

2009-10-29 @ 00:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0