svarade på några ifal.





svar på era frågor ni har frågat mig :)
dock på msn !

* är du helt svensk ? nja nt riktigt från långt håll är jag bosnier ?
* är du rakad ? nästa?
* varför är du så söt men nt jag !? jadu. vissa föds med dt & andra nt. men eftersom jag vet vem dt va som frågade denna frågan o jag vet ju hur du ser ut så borde du nt ens frågat!
för du är hur söt som helst gumman!.
* gillar du någon ? ja dt gör jag,
*  hur får du dina ögonfransar så långa ? jag har långa ögonfransar.
* har du lösögonfransar? nej
* när fyller du år ? 11 apr
* vart bor du ? varberg
* är dt sant att du blev dumpad av jimmy? ja ?
* saknar du han ?? ja,ibland. men thats the life
* hur gammal är du ? 14 snart 15
* hur många har du legat med ? pass
* fantiserar du om din bror ? HAHA nej?
* har du varit med en tjej ? nej ;)
* är dina bröstvårtor lika styva som mina är ? nej jag tror nt det ;)
* kan du stå på häner ? ah
* är jag snygg ? känner dig nt :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

waw<3

2009-10-22 @ 13:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0