stan idag.



godmorgon! först vill ja bara fråga : tkr nt ni att jag ser ut som ett emo på denna bilden??
dt tkr ifal jag :) har ju på mig emo scarf.
trots allt så är dt nt min! utan jag lånade den av emma.
fick nyss reda på att jag kunde åka till ***** imon ist
gott är dt!
så dt blir förmodligen stan med dom bästa ;)
tkr bara dt är lite tråkigt väder regnar ju!
vi ska kolla på när en killkompis & hans vänner spelar upp en show.
där dom leker med eld o massa mer.
så dt kmr förmodligen bli kul! I wish him good luck <3

men nu ska jag hoppa in i duschen o sen ringa hanna.
hörs av lite senare. kmr förmodligen nt bli så mkt uppdatering idag men ska försöka hinna med så
mkt som möjligt!


Kommentarer
Postat av: Fridaah ;*

MITT EEEMOOOOOO ! (L)

2009-10-26 @ 12:50:14
URL: http://friidaajohanssoon.blogg.se/
Postat av: Emma :)

haha min scharf;) du e inte i emo ;) <3

2009-10-28 @ 12:57:06
URL: http://emmaliljeflod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0