phuff..



har precis tagit mig ett skönt bad,!
även rakat benen.pappa har försökt ringa mig hela dan & även jag har försökt ringa han
hela dagen. men dock har vi ringt förbi varandra HELA tiden..
fick tag på han nu, skönt är ju dt! saknar både han o mamma.(L)
men ska ju hem snart o då får jag ju träffa dom bägge två!
saknar även mina vänner , men får ju träffa dom på ons-tor !
min franska manikyr är på väg att gå bort nu! dt är absolut nt okej.
men fixar nytt när jag är hemma i vbg igen.
är dt bara jag som känner att man verkligen behövde detta lovet nu!?
asså kunna kopla av från:läxor,prov,förhör,redovisningar o allt det där andra?
utan kunna ta dagen som den kmr utan att behöva tänka på massa andra saker!?
jag älskar dt iallafall.snart är dt jul o jag känner att dt är dags för att börja köpa julklappar snart så dt nt blir för stressigt sen, när allt folk springer runt som idioter inne i stan.
men visst jag känner inte alls någon julstämning lix.
allt går åt helvete just nu, precis ALLT. jag är lix nt glad längre nt som ja va förr iallafall.. å dt finns inget jag kan göra mer än att försöka klara av dagen som den kommer, men dt är knappt så man orkar dt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0