patrik




åh.. dt finns så mkt att säga om dig gubben, kan ju börja med att säga att,
jag just nu sitter o gråter framför datan för jag saknar dig så jävla mkt, & önskade verkligen att allt skulle
lösa sig mellan er, men fuck that. du är en så jävla underbar person, o önskar dig all lycka i världen,
du finns där för mig 24/7 o ställer alltid upp, o då menar jag verkligen ALLTID, dig kan man lita på till 110%.
men vill bara att du ska veta detta; du är värld så jävla mkt mer än min syster,o jag skiter fullständigt i om hon läser detta för jag säger bara sanningen, du kommer hitta en som är 10 gånger så bättre, men alla behöver vi tid att läka våra sår, kanske bra om du väntar ett tag innan du ger dig in i ett nytt förhållande.  eller vad säger du ?? vill oxå bara säga detta : leta nt efter kärleken utan låt den komma till dig! o låt ingen tjej behandla dig som skit! för du förtjänar den bästa, & tror även du kommer finna henne någon dag.
dt finns så mkt mer jag vill att du ska veta, men allt är i än enda stor röra i mitt huvud just nu,

så säger bara detta! älskar dig gubben,om dt är nått så vet du vart jag finns,(mp)
va rädd om dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0