packa.

har varit med hannaälsk & gezim idag!.
jätte trevligt faktiskt,
har lika kul som alltid!
ska packa snart, ska ju åka iväg :))
ingen vet vart ;)
& gott är dt.
förmodligen stan imon med massa & kolla när tobias har uppvisning,
vill bara säga lycka till gubben om  jag nt kan komma, kanske åker redan imon ju.
annars på sön.
stannade ett par utlänningar & frågade MIG om vägbeskrivning!
hallå jag är blond vafan? tror ni jag kan förklara vägen till bua från värö :O?
nej..
dom kom från stockholm & hade åkt till värö, hallå ofta ni nt hittar till bua från värö om ni hittar från
stchlm till värö:O
aja ni fattar (A)
ska snacka vidare med min bebis nu,
hörs senare kanske!!
love (K)

Kommentarer
Postat av: Fridaah ;*

HAHAHHAHAHHA, vägen mellan Bua & Värö gumman ?! xD

2009-10-27 @ 22:15:20
URL: http://friidaajohanssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0