Draft: Okt. 28, 2009


 asså hur orkar människor bry sig om vad andra gör, tkr , eller hur dom ser ut??
vissa som hatar andra måste bara ha nått att klaga på, KONSTANT!
asså, om jag sminkar mig med mkt brunkräm,puder, o allt dedär. so what??
dt är ju nt som går runt med dt heller hur??
ni behöver ju nt skämmas!? vissa tkr dt är fint/snyggt, & vissa nt!
så snälla låt mig vara ifred! låt mig sminka mig överdrivet mkt om jag så vill det!
dt är ju mitt face.?
nu får jag dt nästan till att låta som om att jag aldrig har klagat på folk, hur dom ser ut eller så,
men dt har jag ju faktiskt med gjort. o dt har vi ALLA.
men orka bry sig om hur andra ser ut O.o
skippa dt!   


 
för människor som kan stå på sig, o skiter i vad alla andra tkr & tänker om honom/henne.
visst dt är skit svårt att bara låta ord som:hora,slyna,tjock,ful,skabb,äcklig,slampa bara
gå in igenom ena örat & ut i andra. men man måste ju försöka, vi kan ta ett exempel om mig: hora? nej jag är knappast hora, jag står nt på gatan o säljer mig själv. tjock ? nä dt är det sista jag är!..
detta va några utav mina exempel.
men sen vill jag även säga detta: dagligen får hundratals ungdomar höra, att dom är tjocka fast vissa kanske nt ens är dt. o då börjar dom fundera på att banta. till slut har dom hört ordet tjock, så sjukt jävla mkt att dom själva börjar tro på att dom är dt! , då börjar dom banta,folk som inte ens behöver dt gör dt!, dom dödar sig själva långsamt medans andra ser på. dt händer ofta att folk dör pgr av detta.
så komigen nu! stå på er !....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0