sry







hej bloggen, dåligt med uppdatering dom 2 sista dagarna!
men iallafall. igår bakade jag kärleksmums, wiii jag e bäst! :))
& sen åt jag kinamat & chillade till film!:)
idag har jag varit med hanna! vi har gjort anden i glaset ! (oOoHh )
tvär läskigt & efter dt kollade vi på PETERPAN! ♥ jag älskar verkligen den filmen, fast dom flesta vet ju att jag älskar alla barnfilmer;$...

idag är dt nt min dag kan ja ju säga!:)  har  haft så mkt oflyt man bara kan ha! , började med att jag försovde mig & kom sjukt segt till skolan , sen efter dt så fick jag mig en underbar dusch av tim. kan ju säga att det såg ut som om att jag hade hoppat rakt ner i en pool med kläderna på mig!:) mitt smink rann & mitt hår va galet lockigt, så jag drog hem till hanna för att jag skulle kunna få torra kläder. frös som bara fan när vi gick hem till henne..
så jag kom hem för en stund sen & la mig i sängen o vilade en stund, & nu sitter jag här & har absolut inget att skriva om! så nu ska nt ja uttråka er mera!. hörs senare (L)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0