skola



shu bitches!
IDAG ÄR DET FREDAG DEN 13! 2 bad..
väntar bara på att nått extremt ska hända mig,!
iallafall, hade nmatte prov innan, & dt sög riktigt hårt fick 11 av 20 (a)
heheh. whatevaa!, sen efter dt så kom bo**i så han, hanna jag o en annan kille drog iväg på rasten ;))
va på väg mot gbg! hallå dhaa ?.. kan ni vända elr,jag har lektion ?..
iallafall, idag händer dt nt så mkt! orkar nt göra nånting så ingen ide att i ens frågar mig, är på sjukt taskigt humör ;S
nt likt mig, är ALLTID ute lix! men dt blir en skön fredagskväll hemma ist, med go mat o sånt ;))
imon skulle jag träffat jonathan, men det blir ändrade planer, är hemma ist.utgång på kvällen!
shit asså ni ska ba veta, vi hade lektion innan (no) & JAG sov bort hela den (S) sjukt gott, behövde jag.
nu ska jag sluta snacka om mig själv, host* host* omg va snygg jag eh!
henke har fint ass ;))





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0