shululu

 hej igen!
kom precis hem från skolan, slutade tidigt idag, gott är dt! :))
haha vad tyckte ni om mitt videoinlägg ;)??
aja, idag pratade jag med syv elr vad han heter ? om mina betyg & linjer ,  you know it;)
vill ni veta vad jag har!?  ahahaha, 95 poäng! woohoo ;)
men whatever.? jag satsar på 180 till 9:an iallafall minst :)
tror jag ska gå frisör,?? hm..
idag händer nt så galet mkt, kanske åker till gbg om en stund? vad vet jag.. men buuhhh jag vt nt om jag vågar
åka dit igen! är ju läskigt att gå på gatorna utan att känna sig säker!
aja.. har funderat på att bli blond igen ju, men nu har jag bestämt mig! jag färgar dt mörkar, så
kmr förmodligen göra dt ikväll! på tal om allt & ingenting så är dt snart julafton!! & då kommer tomten!
åhh så underbart!, DAGS ATT BÖRJA KÖPA JULKLAPPAR SNART!, hannabjörling ska få en chokladtomte i julklapp det har jag lovat henne !:) & sanin ska få en chokladkalender (A) sen vt jag nt vad ja kmr köpa till dom andra.
om jag nu ens gör dt !?:S  haha (6) a vi får väll se ;)
idag flyttar mina kära små gullungar!! ;'(  åh, i will miss them.. :((

nu ska jag äta ! :) puss♥

 

ATTITYD MANNEN!, DU VINNER IGET PÅ DET...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0