ofta jag behöver göra nån läxa?:S

PLUGG

håller på att öva till matteprovet imon!

pappa:JESSIQA! nu måste du öva på provet innan dt är försent! du kan INGET i matte.. så komigen nu släpp datan & kom hit! jag har fixat provpapper åt dig.

jessiqa: nanan,(8) jag hör inget!?
pappa: JESSIQA JA VET ATT DU HÖR MIG KOM HIT NU!.
jessiqa: jaja! vänta!
pappa: NU!
jessiqa: mh....
pappa: räkna ut allt detta! & svara på frågorna nu okej?
jessiqa: men.. aha.. okej !
jessiqa : nanana(8) pappa jag e klar nu!!!
pappa: MEN VAFAN! :oo OFTA DU KUNDE DETTA?O.o din lärare ringde & sa att du nt kunde det:O
jessiqa: ah men hon e dum i huvet, får jag sätta mig vid datan nu?
pappa: men aha.. ah visst...

Aaa?? kanske nt är så dum endå?;))
kanske klarar provet imon!!  jag rättade ju faktiskt både mamma & pappa ! :)
 shit va ja e bra! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0