kvällen

hej igen!
har kommit hem nu! trodde jag skulle komma hem typ 12-1 ?
men skönt är ju det! lyssnade på världens jävla rockband nyss! :O
not my style ;S shit kmr in så står dt MASSA emos! & flippar sönder på dansgolvet,
shit ja va livrädd! haha ja dom flesta vet ju redan att jag är rädd för emos! :))
såg typ 1 fjortis förutom mig då ! hihi, & 5 pjs :O
så jag stog lite intryck i ett hörn där ifal,
men vill bara säga detta till dig sebban & bandet ofc: ni va sjukt duktiga! blev helt paff när ni började!
älskar dig gubben ! LITE kul att du nt kände igen mig först bara ! haha tog några sekunder innan du hoppade på mig för att ge mig en kram! men men ..
nu ska jag försöka få kontakt med jonathan! :O
svär på allt, han sitter säkert & spelar nu... SOM ALLTID (6)
ah imon blir dt kba iallafall.. mkt ändringar här, men nu är dt bestämt åker dit 12!


Kommentarer
Postat av: jonathan

jag gillar paj

2009-11-13 @ 22:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0