hanna & jessiqa



Jessiqaa (L  hannah



hejjsan bloggen! har varit med hanna en stund idag,
vi har kollat på pokemon!!!!! hell yä
filmen slutade med att både jag & hanna typ satt o lipade i hennes soffa! haha :$
men men.. sen försökte vi även baka negerbollar... men dt gick nt så jätte  lyckat kanske !
men whateevvaa.. Hanna klippte även mig ;))
blev gale bra! host* lite failat bara på ett ställe men inget som syns ! ;D
OOHHH vill nt veta vad!? nu har jag börjat med videoinlägg oxå! finns på youtube ! ;)
aa shiit nu ska ja äta hörs senare ! ♥


Kommentarer
Postat av: Aaronsimpson

ahhaha det är min och hannas ide at göra mina negerbollar :P

2009-11-19 @ 18:09:41
URL: http://aaronsimpson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0