angelica tisell!


ANGELICATISELL♥

 

 Ja du gumman, vart ska jag börja? har känt dig sen vi bägge två va riktigt små..
kmr du ihåg när vi träffades första gången ? aoouf dt gör jag, det är sånt där man bara nt glömmer..
VI har gjort ALLT tilsm, du har varit som min syster/bästa vän. vart tog du vägen??
vart är du nu? våran band som vi hadde, trodde ALDRIG att dom skulle brytas som dom nu har gjort.
vi gled isär. & det sårar mig.Du vet ALLT om mig & jag om dig. du fanns alltid där för mig, 24/7
o nu är du aldrig där för mig längre, jag har ringt dig,messat dig & gjort ALLT. har du gjort nått utav dt på dom senaste månaderna? nää nt vad ja kmr ihåg. sjukt tråkigt faktiskt..saknar dig som fan & tänker på dig då & då. väntar fortfarande på att du ska ringa..ja tänker nt toffla mer nu.vill du mig nått så får du slå en pling, du vet ju vart du har mig! jag är bara ett telefon samtal bort.
kmr du ihåg vad vi sa ? VI FÖRALLTID! vad hände med dom två orden?? va dt bara nått du sa? elr menade du dt?
jag stog fast vid dom, hadde hoppats på att du gjorde dt oxå. men jag hadde fel! vafan angelica, allt vi vart med om? kmr du ihåg i sommras?? ska inte skriva allt här på bloggen.. men du vet vad jag menar när jag säger såhär: hö balarna?(stavas) stranden,kvällarna & nätterna? fan dt är sånt man nt glömmer, kmr du ihåg i vintras ?? HAHA dt gör jag.. fyfan va galet dt va! jag minnns hur rädda vi 2 var. men dt sket vi i, vi hadde lovat varandra & stog fast vid vårat ord. & vi gjorde det! :)
det enda jag vill säga är att jag saknar dig & hoppas verkligen att vi kan hitta tbx till varandra!, för mig skulle dt vara guldvärt... vet nt vad du vill längre men ville bara att du skulle veta detta iallafall..

jag sa detta till dig : håll mig hårt elr släpp mig helt, o du sa detsamma till mig.
jag höll dig så hårt jag bara kunde, men dt va du som släppte min hand. så dt finns nt så mkt jag kan göra nu.
du får kma tbx till  mig.!

älskar dig stumpan (L)


Kommentarer
Postat av: Angelica

har varit dalig pa att ringa och messa... jag vet..o jag har inget att skylla pa.. vet faktiskt inte varfor..

jag saknar dig, det gor jag verkligen...

jag ringer dig nar jag ar hemma fran thailand igen=)

ha de bra i sverige :) pusss

2009-11-15 @ 16:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0