091103

hej alla bloggläsare, dt blir bara dåligare & dåligare uppdatering!
tror ja lägger ner bloggen snart! ska iallafall göra ett videoinlägg med frida innan dt!.
så dt blir väll nån vecka till.dagen ser riktigt grå ut!? ;O
dha.. ja vill ha sol?
ska iallafall snart in till stan & köpa jacka. om dt finns någon som är snygg ;)
färgen MÅSTE  vara röd.  har faktiskt varit soppas duktig att jag har städat min  garderob idag!!
fyfan va jag e bra. aja! ska nt sitta här o skryta men igentligen säger ja ju bara sanningen !:)
idag är dt inget vanligt datum för mig! (091103) (AA) utan lite spec.
men dt varför dt säger ja nt ! :))
kanske om nån vecka elr så! men ska dra in till stan nu.


pussen.(L)

Kommentarer
Postat av: Frida

HAHAHAHHAHAHAH, mååååste göra videoinlägg SNAAAART !!!! :o <333

2009-11-06 @ 16:04:12
URL: http://friidaajohanssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0