så sjuka vissa frågor e ! :D

 

tkr dt e lite kul att man får alla frågorna på msn.. not, men men bättre dt än nt alls! ;)


1. Är du kändisbloggare? om inte. vill du bli??
svar : hahah, nej jag e verkligen nt kändisbloggare! :) & grejen är att jag bloggar faktiskt bara för att jag tkr dt är kul nt för att jag vill försöka bli något!

2.  har du löshår? & isf vart köpte du det? & för hur mkt?
svar: nepp, jag har nt löshår för andra gången! dt är mitt riktiga, så kan tyvärr nt svara på dom 2 sista frågorna.

3. vad har du för underkläder?
svar: HAHAHA, just nu? hmm.. en svart spets bh & ett par svarta spetstrosor. :)

4. hur gammal är du? & vart bor du?.
svar: jag e fjorton, fyller 15 den 11 april. just nu bor jag i vbg"

5.var ser du dig själv om fem år?
svar:  hm? nu kan man tolka frågan på olika sätt. men iallafall. om fem år ser jag mig själv i göteborg!

6. är du singel nu?
svar: japp dt är jag! & om man kunde önska sig en pojkvän i julklapp så skulle jag gjort dt !

7. ser du dig själv som fjortis?
svar : EE. hehe njae, dt beror lite på! men om man kollar på vissa andra männsikor som är extrema! så är jag ingenting  om man jämför(stavas) med mig,

8. hur ser den läskiga tomten ut?
svar: HAHAHA! ;oo ee jadu? jag vet faktiskt nt hur jag ska beskriva den! men läskig! ;)

9. sitter du i trosor?
svar: (nej) gör du ? :)

10. vad gillar du för killar?
svar: det beror nog på tror ja! han ska visa respekt, ta mig för den jag är, kunna vara sig själv i alla lägen utan att behöva vara någon annan! ha självförtroende. & så mkt mer.

11. har du kille?
svar: nej

12. är du oskuld?
svar: dedu.

13. hur tkr du din kille ska vara?
svar: men precis som ja skrev där uppe. han ska vara snäll mot mig ofc,  visa mig med respekt, ta mig för den ja e! behndla mig som han själv vill bli behandlad, (förmodligen) & även ha lite attityd ;)

14. skulle du vilja ha trekant? om du nt redan haft dt?
svar: nej jag har nt haft trekant & vill verkligen inte ha dt heller! ;oo

 

 

såå dt va alla frågor ! :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0