längtan efter något.

Hejj igen!Kom hem från skolan för en stundsen,sitter nu framför datan & funderar på om jag kanske ska dra o träffa henke & tim sen.. Har nt bestämt mig än, vet nt om jag orkar eller om ja ens känner för det! mår nt så bra som dom flesta säkert redan vet. Är bara sur/ledsen hela tiden & jag vet inte riktigt varför. Det är väll allt just nu..
Men även dt går väll över. vet inte riktigt vad ja ska skriva mer?? Finns nt så mkt att säga.
Tror ja ska göra en till blogg, där jag skriver om mitt privatliv. Asså en blogg som ja nt går ut med, utan som bara jag kan läsa, där ja skriver om mina känslor & allt sånt! får väll se hur dt blir med dt.




saknar dig som fan..

jag bor i en ort där folk bryr sig för MKT!

090306♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0