(L)

Ja.. idag har jag bloggat extremt mkt tkr ja! ;D men dt är bra ;)) vet att ni saknar mig för mkt annars ;) ska iallafall hoppa in i duschen om en stund & sen fixa naglarna (kanske) om ja orkar & hinner ofc!
ååh jag MÅSTE färga håret snart igen.. för nu har fjortisarna i skolan färgat håret precis som mitt för andra gången! en gång är okej men nt 2,3! & jag vill nt ens ha samma hårfärg som dig, så får väll lägga i någon blondslinga & hoppas på att ni nt gör likadant! :)) fast jag kanske borde ta det possetivt? som om att ni gillar det jag gör & vill se ut som mig!?

 

 


Kommentarer
Postat av: ...

Ee , du är lla inte den ända som har denna hårfärg eller ? -.-'' :O



SÅÅ ... jävla PATETISKT asso !!



Jag vill INTE ! se ut som diig !



lix vem vill se ut som en hora ? :S

ahh , nt jag iaf? :s



hahahhahaha , och en sak till , om du tror att man blir ledsen elr nått ? FEEL ! hahahah , man skrattar ihjäl sej när man ser detta ! :d



Ajaj , jag fick ett gått skratt iallafall (Y) :D

2009-12-15 @ 09:01:31
Postat av: Anonym

herregud!

bara för att hon färgar sitt hår, så betyder de inte att hon vill se ut somk du, vem vill de egentligen?!;ss

ingen.

de är fan inte ens samma färg,

den ser bättre ut på henne.

2009-12-15 @ 09:02:28
Postat av: Anonym

som*

2009-12-15 @ 09:03:52
Postat av: Anonym

hahahahahaahahahahahahahahahahahahahahhahahahahahhhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahhahahhahaahahahahahahhahahaahhahahahahahahahhhhahahahahahhahahhahahahhahahaahhahahahhahahhahahahahahahhahahhahah

asso shit ni får mig verkligen att skratta små flickor! :))

caroline!? DU GÖR EXAKT ALLT SOM JAG & HANNA GÖR! ALLTTTTT & DETTSAMMA MED DIG AMANDA FRÅGA VEM NI VILL! så jävla patettissskkkaaa är ni! euuh

2009-12-15 @ 10:57:16
Postat av: Anonym

ÄCKLIGA WANNABBBEESSSS

2009-12-15 @ 10:59:26
Postat av: Anonym

men shit snälla gå fram & säg hora till mig face to face då.

2009-12-15 @ 11:00:16
Postat av: Anonym

haha , jessiqa ? vad har jag gjort som du o hanna gjort ? ;ss .. haha , shiiet ... + att deh nt va jag som skrev kommentaren ? jag har nt skrivit nån kommentar xD hhahaha , shiiiieet vad kul ^^



och wannabes ? ahh , du har rätt vi e wannabes .. verkligen ... INTE*! xD



hahah ^^

2009-12-15 @ 22:06:43
Postat av: Anonym

2009-12-16 @ 08:41:23
Postat av: Anonym

haha okej caroline, du skrev på en kommentar såhär :jag ill INTE se ut som dig.



aiit, dt va visst d & amanda som skrev ;))

ni fattar att allt är menat till er/dig, drf tar du åt dig.

2009-12-16 @ 09:46:35
Postat av: ..

neej , jag har bara skrivit den första kommentaren !!



men du kanske kan ta och titta din BDB innan du säger något !!



och vadå wannabees ?? öö , neej !! jag var fan först med denna jackan mellan diig och miig !! och håret ? du är lla FAN inte den enda som har den eller ?



tänk om jag vill färga mitt hår blont ? , ska jag gå runt i hela jävla skolan och fråga då el ?

skulle inte tro deh !!

Patetiskt är detta !! såå... jävla BARNSLIGT !!

2009-12-16 @ 11:45:51
Postat av: Anonym

ASSÅ CAROLINE SA ITTE VI TILL DIG INNAN ELLER!?DU ÄR FAN ITTE SÅ TUFF I VERKLIGEHTEN SOM DU ÄR PÅ INTERNET! DU STOG & SKAKADE HELA DU! & DU EN SAK TILL, JACKAN!? VI HAR NT ENS SAMMA JACKA STUMPAN, HADDDDDEEEE VIIII HAFT DET SÅ SKULLE JAG FAN SLÄNGT MIN! FATTAR DU! DU BORDEE PASSA DIG JÄVLIGT NOGA NU, DU ÄR UTE PÅ DJUPT VATTEN.

2009-12-16 @ 13:34:03
Postat av: ... -.-''

öö , okeej ? det har gått ryckten om det !!



öö , ursäckta ? , skakade ? NEJ ! jag var bara sååå... jvla nära på attt skrtatt ihjäl miig asso !!! xD



jag såg juh amanda i fönstret och hon stog juh och nästan knäckte siig bakom miig !! xD



hahaha , okeej , bra , då slipper vii ha samma (Y) :)



jag tycker detta är fortfarande fett BARNSLIGT !!

och jag pallar nt lägga energi på detta (diig) mer nu !

2009-12-16 @ 20:19:12
Postat av: Anonym

ä och skratta (Y) :D

2009-12-16 @ 20:20:19
Postat av: Anonym

*

2009-12-16 @ 20:21:53
Postat av: Emma Liljeflod

vafan låt carro va din lilla hora :@

ojjj sa jag hora till dig nu får jag inte göra det ??



det kanske är bättre med slampa ??



vet du ? jag säger vad FAN jag vill !!

och ingen jävla fjortis hora kan säga imot det !!



och du är så.. jävla patetisk att du pekar finger bakom hennes rygg.. du fattar inte hur jävla barnsligt det ser ut el ?

och du fattar inte hur många som säger det om dig !!

HELA TIDEN !



så liksom varför tar du ut det på Carro ?

ska du inte säga till kigge , halva buaskolan , halva våran skolan och till o med Tim ?



och du är inte så tuff när Hanna inte är med dig !!



En frågande jävligt förbannad Emma !!

2009-12-17 @ 15:47:33
Postat av: Anonym

men emma? har jag bett dig öppna din äckliga lilla käft eller??

vafan bryr du dig för? aa då vill du nt höra vad dt går för ryckten om dig :)) folk skrattar bakom ryggen på dig emma, okej visst vi säger så drf dom vill vara med mig då elr? drf alla berättar hur fin jag är ? tror du jag tar åt mig från dig? din patetiska lilla nollan, stumpan en sak till :) kom fram till mig imon i skolan & kalla mig hora snälla gör dt ! ;)) jo jag klarar mig fint utan hanna



älskar dig sötnos så jävla fin är du (K)(K)



& till dig caroline, okej :) viiisstt vi får se imon i skolan vem fan dt lär bli som står & skakar ;)

2009-12-17 @ 16:00:28
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHHA , carro skaka lla nt ? xD

och en sak till som hon nt gjorde , hon flög nt ner för trappan ? xD deh va till o med nedanför trappan ? xD hahahha , shiiet vad ni överdriver ? (a) jävligt kul att lyssna på er :)



och du förresten , det e nt haloween varje dag ;)

2009-12-17 @ 17:15:25
URL: http://amandathegelberg.blogg.se/
Postat av: Emma

tror inte carro kommer skaka imon direkt

o du vad då för jävla rykten då ?? att jag e kort eller ?? :S



jag ska fane me ta o gå fram till dig imon jävla hora o kalla dig det -.-''



du ser fan rynkig ut med så mkt smink -.-''

2009-12-17 @ 19:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0