jultiderna!

Hmm.... nu har äntligen den goa vinterkylan kommit!
är det bara jag som tycker det är riktigt mysig när man går ut på kvällarna/morgonen & det glittrar om allting?
jag tycker iallafall det är jätte fint!, & snart är julen här o då kommer tomten♥ ja, jag tror på han??
so what ;D alla tror ju på olika saker? iallafall jag & hanna ska in till stan någon gång nästa vecka elr veckan efter det & köpa julklappar! men jag har ingenaning om vad jag ska köpa till alla !;oo jag är kass på sånt, har ingen fantasi alls! ;ss men hanna får väll hjälpa mig :))
domhär senaste veckorna har gått riktigt fort!? ;o
jag menar, denna veckan tillexempel. idag är det torsdag & imon blir det helg, jag tkr nt alls det va längesen det va måndag!? jag hänger nt alls med,tiden bara rinner iväg! helt sjukt fort..
men iallafall nu ska jag dra ;))


pussen på kinden ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0