jaou.

hej igen! sitter i skolan nu, håller på med en engelskainläming! (stavas)
sjukt segt... ;ss men slutar snart endå.!  hanna är tyvärr inte i skolan idag, man kan ju fråga varför!?
saknar guzzen min.Men får hoppas på att hon kommer imon..vill bara säga detta till dig gumman!

texten du la ut fick mig att börja stört gråta! så jävla fint skriver utav dig.. vi har FYRA år kvar tillsammans& vi ska göra allt som vi vill göra tilsm under dom åren!. älskar dig mest hanna, du fick mig att fortsätta kämpa, & du gjorde mig till den ja är idag. du har stöttat mig igenom vårt & torrt, men dt är sånt äkta vänner  är till för!  kommer alltid finnas där för dig, & dt hoppas jag duvet. Du är en utav mina förebilder,Jag ser upp till dig. Du är så jävla underbar, & med den personligheten som du har så kmr du komma sjukt lågnt!Det finns ingen hanna som du!. Du är unik stumpan, & jag vet att du kommer klara dig! Du är en utav dom starkaste människor jag känner. så jävla mkt du har fått stå ut med, Men du har  aldrig slutat kämpa.Jag är stolt över dig! Vill att du ska veta att jag alltid kommer finnas här för dig! & då menar jag verkligen ALLTID. INGEN   kmr kunna ersätta din plats.

håll mig hårt eller släpp mig helt.

hannabjörling finaste flikkan♥

läs hennes blogg & följ den : http://hannahbjorling.blogg.se/ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0