jag slutar nt kämpa för den kärlek jag tror på

hej lovers, fitta vad jag har bloggat lite! ;oo men som sagt! jag har ju ingen data, O ingen data,inga bilder... så ni får nöjja er med att bara läsa!vet nt när jag bloggade senast men men.. i fredags kmr ja nt ens ihåg vad jag gjorde?  lördag.. jo men tack dt behöver vi nt prata om :) & igår blev dt sängen hela dagen{y'  Imorse vaknade man av att gatorna va täckta med snö! underbart.. snön är efterlängtad i mina ögon. Det ända jag hatar med snön är att behöva bli (myllad)?(nyllad)? jag har seriöst ingen aning om vad man säger? men skitsamma.
nu är dt bara fyra dagar kvar till julafton, tror ja? & ja har precis blivit klar med julklapparna!gott ede"
men nått som är ännu goare är att skolan slutar imon! wooho, & det betyder LOV! 
vet nt riktigt vad jag ska göra på lovet, tar dagarna som dom kmr! ska ni själva hitta på?? :)




kyss & smek ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0