JAG HAR TRÅKIGT

hej jag suger på att uppdater! :)) va iallafall i gbg idag & shoppade. köpte en hellow kittyy tröja till mina byxor, (y)  & smink! sen åkte ja hem, va med tim en stund! sen drog ja till ronja & hennes kille halv tio & kom hem för en stundsen .. :(( trött som fan, bilder kommer imon iallafall

Lovar du att vara ärlig? hehe,kanske är du?{a}
Du heter: jessiqa olsson
Smeknamn: massor ;oo
Låt som när du är ledsen sörjer till?
  vadå? äru bäng erl? jag fattar nt frågan,ska ja spela in?

Beroende av: kärlek
Vem behöver du mest just nu? hanna björling, ♥
Stämmer det? ja? e du efterbliven:s
Hur imponerar man på dig?  fråga hann björling ;D
Brukar du skratta för dig själv? AHHHAHA HELA TIDEN! TYP SOM NU HÄHÄ.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?  jag kommer nu ;oo <3
Var bor du? i skogen :(
Trivs du där? vafan tror du ;o dt är ja & trollen... :(
Äger du några converse? verkligen nt!
Sprit, cider, vin eller öl? jag e nykterist! :D
Brukar du bli för full?  ja sa väl att ja va nykterist elr? -.- idiot..
för mobiloperatör? telenor.. kan lixom nt ha comviq här.. :((
Är du allergisk mot något? dig ;/
Har du haft sex idag? nej, har du :) ?
Nästa mål i ditt liv? bli normal
Hur svarar du i mobilen? hallå, elr hej slyna elr ngt sånt, hårda ord, hård brud
Vem ringde du senast? kommer nt ihåg, för många ju :D
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? hej då! bitch...
Antal timmar sömn inatt? jag räknar nt ;/
Sov du ensam? nää, elr jo dt slutade med att jag slängde ut dom runt två inatt :)
Brukar du komma i tid? nästa?;D
När blev du fotad senast? igår.. :|
Hur känner du dig nu ? trött & förvirrad
Vanligaste färg på dina kläder? jag går naken, (A)
Vad saknar du? SOMMAREN! och kärlek, jimmy! hanna (L)
Hade du en bra kväll igår? om jag hade! satsiki!
Favoritdryck på morgonen? cola.. och oboy
Rakar du benen?  nej jag rakar dina <3
När brukar du oftast gå och lägga dig? vet inte
Är du blyg? NEJ?! inte längre:$
Vill du hellre ha mail än brev? nej, mail är för gammmla. skriv brev!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? ah
Har du spytt offentligt? ..
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag? mätt kuken
Är du nöjd med ditt liv? nja, näe
Är du bortskämd?  dom säger dt ..:((


Vad gör du i morgon? ingen aning, massa som vill leka med mig ju:(
Vad är det värsta du vet? folk som tror dom kan styra mitt liv..
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? nt så mkt :D lagom.. hähä
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? amy whinehouse :D
Vad längtar du till? kärleken, & tills frågorna är slut..
Har du bra vänner och äkta vänskap? jag tror dt,
Vad använder du för shampoo? tror du jag tänker på dt ?;oo
Vad är det finaste du fått? din pappa (A)
En speciell dag du minns?  6 mars
Hur gammal är du? 14 {h}
Tycker du om någon just nu? JA
Vad gör du om fem månader? har blivit klar med min nya uppfining, om bilar som kan åka i luften! :)
Vem ringer du när du är arg/ledsen? hanna björling, mitt hjärta
Gillar du golf? klubborna iallafall {aa
Vilken tid gick du upp idag? fråga tim .. -.-
Har du sovit i din egna säng inatt? AA TILLSLUT BLEV DT SÅ
Har du strumpor på dig nu? nej tofflor (A)
Är det okej att gråta?  hähä nää
När grät du senast? idag
Vad skulle du göra om du vann en miljon? köpt ett nytt liv ;oo & mera toffsar till mina ben har bara 400 på varje ben :((
Bär du glasögon eller linser? nej, men ska köpa fergade (h)
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? nä
När går du upp ur sängen en helgmorgon? 12-1?
Har du piercing? 3 i öronen, hade in naven ! tar om dt snart :D
Vill du gifta dig? JA
Vill du ha barn? JA
Solar du ofta? kör brun utan sol! :D ja e neger.
Är du bra på att laga mat? NEJ, slängde ut mina nudlar ut ur fönstrett dt brann lixom..
Är du flygrädd? näääää älskar de :D
Hur vig är du?  vill du testa :D
Är du musikalisk? vadå?
Vad dricker du helst när du är törstig? cola.
Vilken är din favoritglass? choklad
Tror du på ett liv efter döden? jaa, :( är nt dt sant elr?
Tycker du om sushi? nej :o det är som att ta upp en fisk ut hamnen & börja tugga på:(
Vad äter du helst när du ser på film? kudden,
Bor dina föräldrar tillsammans? jaou ;D
Har du tandläkarskräck? ja :(
Är du morgon- eller kvällsmänniska? kväll
Vilken ögonfärg har du? blå, vad har du ?
Har du någon gång gråtit dig till sömns? ojha
Biter du på naglarna? haha EUU neej
Röker du? jag håller mig till hasch(h)
Senaste låt du hörde?
nuzi?, hampus - älskling , nån utav dom:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0