i dont wanna work today

2 exempel på hur man tar reda på vad en kille egentligen vill, är han underbar eller rent ut sagt dum i huvudet?

Exempel 1:

Han vill så gärna ha ditt nummer, han säger att han han blir glad av att prata med dig, du är inte som alla andra. Men egentligen vill han ha det för att kunna ha "halva inne". Men det är ju inte så jävla smart med att klämma tilll med den här kommentaren när han själv vet att man har sagt nej klart och tydligt några månader innan.

Han: Ge mig ditt nummer, jag har tappat bort det!
Jag: Du har aldrig fått det idiot.


Exempel 2:

Eller ett typiskt exempel på en kille som bara vill få en i säng. Det första intrycket man får av honom när man pratar är att han vill ha ett seriöst förhållande där sex inte spelar så himla stor roll. Han säger att han aldrig har varit otrogen och att han väntar på den rätta, han nämner även att man är speciell, han har aldrig pratat med någon som är som du förut. Men är det här då ett smart drag? skulle inte tro det. Man ber honom fråga något som han vill veta. Hans svar blir då...

- Vad är din favoritställning i sängen?

Med andra ord, stackars idiot. Killen failar totalt och får börja om på ruta 1 med någon annan brud. Det han inte tänkt på är att om han istället hade varit rakt på sak från första början hade han inte behövt att lägga ner så mycket tid på något som var från början totalt bortkastat. Eller som kanske skulle ha funkat mycket bättre.. haha jag är döende...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0